filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Bought 6 dozen MINT golf balls. Received 6 dozen REFINISHED golf balls. Label on shipping box and order said MINT. Mint is mint - NOT REFINISHED! Why not be up front. Won't use these people again. And why must I use at least 100 words to describe the problem? It's just...
Read more
1.0
Product
#1026762
Reply to reviews
bought an Adams driver Ordered lh & recd rh Returned club & paid $7.00 fee. Now they have gone invisible,Have purchased several clubs &a bag and had no problems in the past.Issue is impossible to reach these guys to get proper club.Service & quality has truly been...
Read more
LadyScot
LadyScot

Did you prove they got the return?

3.5
I liked
  • Quick service quality merchandise in original packing
I didn't like
  • Customer service
#990340
Reply to reviews
Rock Bottom Golf is truly "rock bottom" in terms of service. They sold me a product on eBay that they did not have in stock or over sold them and I was left out in the cold. Very poor integrity and moral values; they are obviously right wingers doing business just like...
Read more
Anonymous
Anonymous

What the *** does the new president have anything to do with this site. You are a liberal *** doing what liberal ***'s do. Cry whine and *** and moan.

Anonymous
Anonymous

As a great man once said, elections have consequences---. Suck it up butter cup

1.0
#978100
Reply to reviews

Sunglasses Review

Rock Bottom Golf
#919722
5.0
Details
Been buying from them for the last 5 years no problems real product and packaged sealed
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website

Adams Hybrids Review

Rock Bottom Golf
#918903
5.0
Details
I just received my order of new Adams clubs and new cart bag. I could not be more happy with my purchase and the service was awesome. I will shop RBG in,the future
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website

Rock Bottom Golf Shipping Service Review

Rock Bottom Golf
#889165
1.9
Details
Terrible service. I ordered a set of irons on sale during the British open. They never shipped although I did receive a confirmation. Was then told they would no longer honor the discount and told me to keep watching as they may go on sale again
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website

Callaway Golf Iron Golf Club Review

Rock Bottom Golf
#863712
4.0
Details
Callaway n415 combo irons from RBG are fakes.I bought a set a while ago. I played a couple of rounds with them and was unable to get a solid shot with any of them. I have a local golf shop that accepts trades. They would not take these clubs in trade. They said that they were made for Dicks Sporting Goods exclusively, and that they are very poor quality.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
Recently ordered mint condition used golf balls. After opening the six dozen golf balls 2 dozen mint, 2 dozen maybe at best near mint and from there we go to culls for water holes or to hit away on range. Contacted and was told sorry not really a problem they regularly...
Read more
Jaime RBG
Jaime RBG

Good Morning, I am so sorry to hear that you are not happy with your order or service! If at any time you feel that the service you are not getting is adequate please request...

Product
#972499
Reply to reviews
I ordered a $50 gift card with other merchandise, the total was $101.99. I have been emailing CS for 3 days, only to receive a response "you didnt order the gift card". I can pull up my acct and see the $50 gift card and the total adding up to $101.99 and when i check...
Read more
Jaime RBG
Jaime RBG

Good Morning, I am so sorry to hear about any troubles you have had. Please know that there is a phone number that customers can call. We take CS calls all day and all of th...

2.2
#972330
Reply to reviews
Ordered set of clubs with senior graphite shafts. Received uniflex steel shaft set. When I complained by email ,which is the only way to communicate with them, I was told they didn't even offer the senior graphite shaft set. I then went on the web site and ordered the...
Read more
2.4
I didn't like
  • Customer service
#956997
Reply to reviews
I recently purchased what was described as "used mint Pro V1 golf balls". When they arrived they were refinished golf balls. This is not what I ordered, as used and refinished are not the same thing. I contacted Rock Bottom Golf and was told I could return them but I...
Read more
#930322
Reply to reviews
Do not believe it when RockBottom Golf says items will be shipped out by 2:00pm. I ordered an item on Monday before 2:00pm and it was not shipped until late Wednesday. I needed to have it by Friday so I paid extra for shipping. When I tried to call the company, no...
Read more
1.2
I didn't like
  • Reliability
#919372
Reply to reviews
Rock Bottom Golf - Taylormade Wedge Golf Club Review from Bakersfield, California
I purchased this item: Taylor Made Golf- Tour Preferred Wedge. I received the item and immediately noticed the degree of bounce was 11°, but the pictures in the listing show a bounce degree of 10°. I called, but was told that return issues would have to be handled...
Read more
Anonymous
Anonymous

This reply made Sep 14th is from a RBG employee. These are the kind of responses they give their customers on a regular basis. It doesn't matter how logical your position is, ...

Anonymous
Anonymous

Bounce varies with the loft. The 58 and 60 degree wedges are 10. A little research goes a long way.

1.0
#912148
Reply to reviews
Paid for via PayPal , set of aero irons by Taylor made last week and have not receives any word about my purchase. No shipping date, no nothing !! Why don't you guys tell me Something , please !! I have done business with rock bottom golf a few years back , so I know...
Read more
Daingerfield, Texas
I didn't like
  • Reliability
#889536
Reply to reviews